Sephora Haul (Μάιος 2017)


Τίποτα δε με κάνει πιο χαρούμενη από ένα επιτυχημένο haul ομορφιάς και πραγματικά μου φαίνεται ότι πέρασαν αιώνες από την τελευταία φορά που έκανα αγορές... Σε μια πρόσφατη βόλτα μου, λοιπόν, στα αγαπημένα Sephora ξεσάλωσα και έφυγα με μία σακούλα γεμάτη καλούδια!!! Τι λέτε;;; Ξεκινάμε;;;


Με τα χρόνια η Benefit έχει κυκλοφορήσει προϊόντα που έγιναν γρήγορα αγαπημένα και απαραίτητα για το καθημερινό μακιγιάζ και αυτό γιατί εκτός από τις ρετρό συσκευασίες αποδίδουν το 100% κάθε φορά που τα χρησιμοποιούμε...

Από πέρυσι, λοιπόν,  η εταιρεία λανσάρει συλλεκτικές παλέτες με προϊόντα προσώπου από τη βασική σειρά της... Πέρυσι δε μπορώ να πω ότι με ενθουσίασε η Cheekathlon γιατί περιείχε το Dallas και το Coralista που τα είχα ήδη στη συλλογή μου... Φέτος, όμως, μόλις είδα ότι η Cheek Marathon περιλαμβάνει όχι ένα αλλά τρία νέα αστέρια έτρεξα να προλάβω...

Η παλέτα περιέχει πέντε προϊόντα προσώπου, τρία ρουζ και δύο μπρόνζερ... Το άρτι αφιχθέν στη χώρα μας Dandelion, το κλασικό must-have Rockateur και το φρέσκο Galifornia θα χαρίσουν χρώμα και όψη υγείας και το cult αγαπημένο Hoola μαζί με το μικρό του αδερφάκι το Hoola Light για τα πορσελάνινα μουτράκια εκεί έξω ήρθαν για να μας δώσουν ηλιοκαμένο ύφος...


Επόμενη παλέτα στη λίστα μου η νέα συλλεκτική παλέτα της Too Faced... Μετά από 8 χρόνια από την πρώτη γήινη παλέτα της εταιρείας - τη Natural Eye - οι οραματικοί εμπνευστές Jerrod Blandino και Jeremy Johnson μας παρουσιάζουν τη Natural Love, μία ωδή στο ουδέτερο μακιγιάζ με ένα συνδυασμό 30 νέων αλλά και φημισμένων αποχρώσεων...


Η έμπνευση πίσω από τα καινούργια highlighter της Too Faced ήρθε από τη λάμψη που έχει το γυναικείο πρόσωπο όταν είμαστε τρελά ερωτευμένες... Η σύσταση τους συνδυάζει υφή υγρού, κρεμώδους αλλά και πουδρένιου highlighter και περιέχει μικρές σφαίρες οι οποίες αντανακλούν το φως περισσότερο από άλλες πούδρες λάμψης...


Αυτές ήταν οι πιο πρόσφατες μου αγορές κορίτσια μου!!! Το ξέρω ότι έχω απομακρυνθεί από τη blog κοινότητα και αλήθεια μου έχετε λείψει πάρα πολύ... Ελπίζω να μπορέσω να επανέλθω με 2 και 3 post την εβδομάδα όπως είχαμε συνηθίσει...

Εσείς ποια προϊόντα αποκτήσατε τελευταία;;;

ΧΟΧΟ

.....Just your typical beauty sinner.....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...